Dobrý den,
vítejte na našich internetových stránkách www.hellochristie.cz („Internetové stránky“). Rádi bychom Vám poděkovali za váš zájem o naše produkty a služby.
V těchto všeobecných obchodních podmínkách („VOP“) se dozvíte, kdy mezi námi vzniká smlouva, jaký má obsah a zároveň vás v souladu se zákonem prostřednictvím těchto VOP informujeme coby spotřebitele o všech podstatných skutečnostech.
Tento dokument obsahuje další řadu podstatných informací, práv a povinností. Vzhledem k tomu, že VOP tvoří nedílnou součást smlouvy, věnujte prosím tomuto dokumentu důkladnou pozornost ještě před navázáním smluvního vztahu s námi.
S KÝM UZAVÍRÁTE SMLOUVU?
Kristýna DolejšováIČO: 06370519
se sídlem Skramníky 40, Klučov, 28201
(„
Hello Christie“ nebo „
my“).
Kristýna Dolejšová provozuje Internetové stránky a je to právě ona, kdo vám nabízí produkty a služby a uzavírá s vámi smlouvy.
Pokud byste měli jakékoli dotazy, můžete nás kontaktovat následující formou: e-mailová adresa:
hellochristie@email.cz.
CO VÁM NABÍZÍME?Na Internetových stránkách vám nabízíme ke koupi digitální produkty a služby, a to zejména:
- roční členství v komunitě Follow Your Magic („Členství“)
- jednorázové online kurzy určené k samostudiu („Kurzy“)
- webináře a epizody na různá témata („Webináře/Epizody“)
- koučování pro skupiny či jednotlivce či jakékoli odborné poradenství v rozsahu našeho živnostenského oprávnění („Koučování“).
Prostřednictvím těchto produktů a služeb šíříme know-how k osobnímu rozvoji s důrazem (ale nikoli výlučně) na online podnikání.
KDE NAJDETE PODROBNOSTI O NABÍZENÝCH PRODUKTECH A SLUŽBÁCH?
Informace ke každému nabízenému produktu a službě se dozvíte na Internetových stránkách – tam zjistíte veškeré podstatné podrobnosti o produktu či službě a jejich konečnou cenu, která obsahuje všechny daně a poplatky.
Na Internetových stránkách si také můžete přímo zakoupit nabízené Členství, Kurzy a Webináře/Epizody.
V případě zájmu o Koučování nás můžete kontaktovat na e-mailovou adresu
hellochristie@email.cz, kdy se na podrobnostech konkrétní spolupráce vždy domluvíme individuálně.
JAKÁ JE CENA PRODUKTŮ A SLUŽEB A JAKOU FORMOU LZE CENU ZAPLATIT?Závazná cena konkrétního produktu či služby je uvedena vždy na Internetových stránkách.
Ceny jednotlivých a aktuálně nabízených produktů a služeb jsou následující:
Produkt / služba + odkaz na Internetové stránky Cena vč. DPH
Tato cena je konečná, to znamená, že nemáte povinnost hradit jakékoli dodatečné daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění nebo jiné náklady.
Náklady, které vám vzniknou v souvislosti s používáním internetu nebo telefonu (pokud si v souvislosti s produkty či službami voláme), si hradíte sami a nijak se neliší od základní sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení.
Cena Koučování je splatná ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře, která vám bude doručena v rámci naší e-mailové komunikace. Nedohodneme-li se jinak, faktura bude vystavena a vám doručena na vaši e-mailovou adresu vždy po odsouhlasení termínu Koučování a cena Koučování bude splatná před samotným Koučováním.
Pokud budete s úhradou ceny (či její části) jakéhokoli produktu či služby v prodlení, jsme oprávněni vám přístup k produktu či službě znepřístupnit až do doby, než bude příslušná cena v řádné výši zaplacena.
Platby jsou možné jen v CZK, a to bezhotovostně bankovním převodem na náš účet (v případě platby ceny Koučování), nebo platební kartou přes bránu poskytovatele ComGate (v případě platby ceny Kurzů nebo Webinářů/Epizod), nebo platební kartou přes bránu Stripe (členství v komunitě).
U plateb prostřednictvím platební brány jste povinni zadat do platební brány jen vaše platné platební údaje a tyto údaje v případě potřeby včas aktualizovat.
Pokyny k platbě obdržíte ve faktuře, případně pokyny obdržíte prostřednictvím platební brány, dle konkrétní platební metody.
Pro každou platbu vystavíme a na vaši e-mailovou adresu automaticky zašleme fakturu (daňový doklad), která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů.
V případě, že by došlo ke zjevné technické chybě při uvedení ceny produktu či služby, nejsme povinni takový produkt či službu poskytnout. O chybě vás budeme informovat bez zbytečného odkladu a zároveň s tím vám e-mailem zašleme upravenou nabídku, která bude odpovídat reálné ceně. Tato upravená nabídka se považuje za nový návrh smlouvy, přičemž smlouva je v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou cenou souhlasíte.
JAKÝM ZPŮSOBEM DOJDE K UZAVŘENÍ SMLOUVY MEZI NÁMI?
Postup uzavření smlouvy se liší dle toho, o jaký produkt či službu máte zájem.
KURZY A WEBINÁŘE/EPIZODYU Kurzů nebo Webinářů/Epizod je postup uzavření smlouvy obdobný. Pokud budete mít o jakýkoli z těchto produktů zájem, přímo si jej koupíte na Internetových stránkách vložením daného produktu do košíku, vyplněním objednávkového formuláře a stisknutím tlačítka „
Objednávka zavazující k platbě“. Stisknutím tohoto tlačítka je smlouva mezi námi uzavřena a tím okamžikem jste vázáni těmito VOP. Zároveň máte bezprostřední povinnost koupený produkt zaplatit (budete přesměrováni na platební bránu).
Obsahem smlouvy na Kurz či Webinář/Epizodu je náš závazek vám online formou poskytnout službu spočívající v dodání přístupů a digitálního obsahu určeného k samostudiu, kdy daný obsah tematicky odpovídá zakoupenému Kurzu či Webináři/Epizodě dle obsahového popisu uvedeného na Internetových stránkách a váš závazek zaplatit cenu Kurzu v plné výši a v souladu s těmito VOP.Uzavřením smlouvy souhlasíte s tím, aby vám byl Kurz či Webinář/Epizoda zpřístupněn (a tím byla smlouva splněna, či bylo započato s jejím plněním) před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a berete na vědomí, že poskytnutím plnění v dané lhůtě vám zaniká právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem, a tak vám současně zaniká právo na vrácení peněz. Krom toho, že s výše uvedeným souhlasíte v těchto VOP, svůj souhlas výslovně potvrzujete přímo v rámci vaší objednávky před stisknutím tlačítka „
Objednávka zavazující k platbě“.
Neprodleně poté, co obdržíme vaši objednávku Kurz či Webinář/Epizodu vám přijetí objednávky potvrdíme (to nic ale nemění na tom, že smlouva mezi námi byla uzavřena už stisknutím tlačítka „
Objednávka zavazující k platbě“) a zároveň vám e-mailem zašleme tyto VOP a zásady zpracování osobních údajů. V tomto e-mailu zopakujeme, že jste výslovně souhlasili se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a že berete na vědomí, že udělením souhlasu zaniká vaše právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
Tento potvrzující e-mail zároveň představuje potvrzení o uzavření smlouvy dle občanského zákoníku.KOUČOVÁNÍPoté, co vyjádříte Váš zájem o Koučování prostřednictvím nám řádně doručené e-mailové zprávy, domluvíme se na tzv. nultém setkání, kde probereme vaše představy, cíle a jiné podrobnosti Koučování. Na základě tohoto setkání vám můžeme zaslat individuální cenovou nabídku, kterou vám zašleme spolu s těmito VOP a zásadami ochrany osobních údajů na váš e-mail. Závazná a právně vymahatelná smlouva na poskytování služeb Koučování je uzavřena okamžikem doručení vašeho výslovného souhlasu s cenovou nabídkou vyjádřeného ve vaší e-mailové zprávě. Nedílnou součástí smlouvy jsou krom cenové nabídky i tyto VOP. Uzavření smlouvy vám za účelem naplnění našich povinností stanovených spotřebitelským právem následně potvrdíme prostřednictvím e-mailu, k němuž opět přiložíme cenovou nabídku, VOP a zásady zpracování osobních údajů.
Pokud si budete přát, aby poskytování služeb Koučování bylo započato v zákonné 14denní lhůtě pro odstoupení od smlouvy, musíte nám prostřednictvím e-mailové komunikace vyjádřit váš výslovný souhlas se započetím plnění smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, s tím že potvrdíte, že jste se byli před uzavřením smlouvy námi poučeni, že takovým poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy ve smyslu § 1837 písm. a) občanského zákoníku.
Obsahem smlouvy na Koučování je náš závazek vám jakoukoli individuálně sjednanou formou poskytovat v domluveném rozsahu služby koučování se zaměřením, zadáním a dle podrobností individuálně dohodnutých mezi smluvními stranami a váš závazek zaplatit cenu Koučování dle cenové nabídky v plné výši a v souladu s těmito VOP.
Co se týče uzavírání smluv na jakýkoli produkt či službu obecně, upozorňujeme na následující:
Máte povinnost uvádět v rámci naší e-mailové komunikace a do formulářů a objednávek vyplňovat jen pravdivé, úplné a správné údaje a tyto údaje aktualizovat, resp. o jejich změně nás neprodleně informovat; pokud tuto povinnost nesplníte, nemůžeme nést odpovědnost za případnou škodu, která by v té souvislosti mohla vzniknout; až do odeslání objednávky či formuláře smíte zadané údaje upravovat.
Bez vyjádření vašeho souhlasu s těmito VOP, bez potvrzení o seznámení se se zásadami ochrany osobních údajů a v případě koupě Programů, Kurzů nebo Webinářů/Epizod bez vyjádření souhlasu se započetím plnění smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a vzetí na vědomí, že udělením souhlasu zaniká vaše právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku, nebude odeslání objednávky možné.
Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy mezi námi a její znění je pro smluvní strany závazné a povinnosti ve VOP uvedené jsou právně vymahatelné.
S těmito VOP jste povinni seznámit se ještě před uzavřením smlouvy; vyjádřením vašeho zájmu o uzavření smlouvy, nebo přímým uzavřením smlouvy kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“ potvrzujete, že jste se s těmito VOP seznámili ještě před uzavřením smlouvy a že jste obsahu těchto VOP zcela porozuměli.
Smlouvu (včetně jejího kompletního obsahu) mezi námi elektronicky archivujeme; v případě potřeby vám smlouvu rádi zpřístupníme.
Smlouvu lze uzavřít jen v češtině.
Výše je uvedený postup při standardním uzavírání smluv. Může se ale stát, že se na uzavření smlouvy spolu domluvíme zcela individuálně i jiným než výše uvedeným způsobem a za individuálně sjednaných podmínek.
JAKÝM ZPŮSOBEM VÁM BUDE ZAKOUPENÝ DIGITÁLNÍ PRODUKT ZPŘÍSTUPNĚN?
Jakým způsobem dochází ke zpřístupnění daného obsahu se u jednotlivých produktů různí.
ČLENSTVÍ V KOMUNITĚ
Po zaplacení členství se zaregistrujete na platformě Mighty Networks, kde ihned po zřízení uživatelského účtu dostanete přístup k veškerému obsahu.
KURZY
Po zaplacení kurzu se zaregistrujete na platformě Mighty Networks, kde ihned po zřízení uživatelského účtu dostanete přístup k veškerému obsahu.
WEBINÁŘE/EPIZODYPo zaplacení těchto produktů obdržíte na váš e-mail podrobné pokyny ke stažení Webináře/Epizody.
Opakujeme, že těmito VOP jste již souhlasili s tím, abychom vám Kurz či Webinář/Epizodu zpřístupnili ještě před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a vzali jste na vědomí, že poskytnutím plnění v dané lhůtě na základě vašeho výslovného souhlasu vám zaniká právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem, a tím pádem i právo na vrácení peněz.
Přístup do Kurzu budete mít garantovaný po dobu uvedenou na Internetových stránkách. Po vypršení stanovené doby již nemáte možnost se ke Kurzu vrátit. Z povahy věci je pak Webinář přístupný jen jednorázově po dobu jeho trvání (v případě živých Webinářů) nebo po jeho spuštění (v případě předem nahraných Webinářů), pokud nebude uvedeno jinak a nebude vám zpřístupněn záznam.
POTŘEBUJETE PRO ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍCH PRODUKTŮ NĚJAKÉ ZVLÁŠTNÍ VYBAVENÍ?
Jediné, co bude k řádnému zpřístupnění zakoupených produktů zapotřebí, tak stabilní přístup k internetu s dostatečnou rychlostí připojení a hardwarové i softwarové vybavení k zajištění přístupu k produktu včetně audio stopy. Případné zvláštní požadavky na software budou vždy uvedeny na Internetových stránkách u konkrétního produktu.
Pokud by přece jen vaše zařízení spuštění produktů neumožňovalo z důvodu nesplňování výše uvedených parametrů, neneseme za to žádnou odpovědnost.
CO KDYŽ PO UZAVŘENÍ SMLOUVY ZTRATÍTE O DANÝ PRODUKT NEBO SLUŽBU ZÁJEM?
Vezměte prosím na vědomí následující. V případě řádného uzavření smlouvy postupem uvedeným v těchto VOP, došlo ke vzniku závazné a právně vymahatelné smlouvy, která nás zavazuje dodat vám daný produkt či službu a vás zavazuje za daný produkt či službu zaplatit relevantní cenu v plné výši.
Před koupí produktu či služby máte k dispozici všechny informace podstatné pro vyhodnocení toho, zda se chcete a můžete k dané koupi a řádnému plnění smlouvy z vaší strany zavázat. Vývoji produktů věnujeme velké úsilí a je za nimi obrovské množství práce. Proto nevyplývá-li z kogentních zákonných ustanovení jinak, není-li v těchto VOP stanoveno jinak nebo pokud se spolu jinak nedohodneme, cena produktů a služeb je splatná bezprostředně po uzavření smlouvy. Pokud se rozhodnete, že sjednané služby či produkty nebudete dále využívat, nevzniká na naší straně povinnost vám poskytnuté finanční plnění vracet.
Smlouvu mezi námi lze rozvázat jen z důvodů uvedených v těchto VOP (viz níže).
CO KDYŽ SI POTŘEBUJETE NAHRADIT TERMÍN KOUČOVÁNÍ?
V průběhu naší spolupráce spočívající v Koučování máte právo na 1 náhradu termínu ze závažných důvodů za splnění předpokladu, že se z domluveného termínu řádně a včas omluvíte. O vaší absenci a jejímu důvodu jste povinni nás informovat minimálně 12 hodin předem formou nám zaslané e-mailové zprávy či SMS zprávy. Následně se spolu domluvíme na náhradním termínu, který bude vyhovovat oběma stranám.
Prosím vezměte na vědomí, že nedohodneme-li se jinak, není možné nahradit si výše uvedeným postupem více než 1 termín. Jakékoli absence nad rámec 1 povolené a realizované náhrady jsou nepřípustné a pakliže nastanou, nemáte právo na poskytnutí služby Koučování v náhradním termínu, ani na vrácení případně zaplaceného Koučování v zameškaném termínu. Takové absence představují podstatné porušení smlouvy mezi námi, na jejichž základě jsme oprávněni od smlouvy odstoupit. Stejně tak jste oprávněni odstoupit od naší smlouvy vy, pokud by se domluvené termíny opakovaně měnily z důvodů na naší straně.
JAKOU FORMOU MŮŽE SMLOUVA MEZI NÁMI ZANIKNOUT?
SMLOUVA NA KURZY A WEBINÁŘE/EPIZODYOdstoupení od distančně uzavíraných smluv na tyto produkty v zákonné 14denní lhůtě není možné z důvodů uvedených v § 1837 písm. l) občanského zákoníku, stejně tak jako je vyloučeno jejich jiné skončení, neboť ve vztahu k poskytnutým přístupům k digitálnímu obsahu je smlouva splněna.
Možným důvodem skončení smlouvy na nadepsané produkty je odstoupení od smlouvy z titulu vadného plnění (k podmínkám viz níže).
V případě, že po uzavření smlouvy na nadepsané digitální produkty z jakýchkoli technických či jiných důvodů nedojde k zaplacení jejich ceny, a zároveň:
- nebyl zpřístupněn zakoupený obsah – smlouva mezi námi automaticky zaniká (v případě vašeho zájmu prosím nákup proveďte znovu), nebo
- byl zpřístupněn zakoupený obsah – vaše povinnost provést úhradu ceny daného produktu trvá nadále; v takovém případě jste povinni vynaložit veškerou potřebnou součinnost k tomu, aby byla platba ceny produktu provedena, třebaže jinou formou než platební kartou prostřednictvím platební brány.
KOUČOVÁNÍ
Odstoupení od distančně uzavřené smlouvy na Koučování v zákonné 14denní lhůtě není možné, pokud budete trvat na započetí plnění ve 14denní lhůtě pro odstoupení ve smyslu § 1837 písm. a) občanského zákoníku. Pokud s plněním v zákonné lhůtě pro odstoupení od smlouvy souhlasit nebudete, máte jako spotřebitelé možnost od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření. Podrobnosti tohoto odstoupení jsou stejné jako v případě odstoupení od smlouvy na Program (s podporou), viz výše.
Od smlouvy na Koučování můžeme odstoupit i my, a to z důvodu:
vaší neomluvené absence (k tomu viz čl. „CO KDYŽ SI POTŘEBUJETE NAHRADIT TERMÍN KOUČOVÁNÍ?“);
našeho odborného vyhodnocení, že vaše předpoklady neumožňují efektivní a účelné poskytování služeb Koučování.
I vy jste oprávněni od smlouvy na Koučování odstoupit, pokud by se domluvené termíny Koučování opakovaně měnily z důvodů na naší straně.
Tím není dotčeno vaše právo odstoupit od smlouvy z titulu vadného plnění (k podmínkám viz níže).
ZÁSAH SHORA ANEB VYŠŠÍ MOC
Pokud dojde k zásahu vyšší moci a z objektivních důvodů nebude možné produkt či službu řádně poskytnout, informujeme vás co nejdříve, jakmile nám to vnější okolnosti umožní a domluvíme se na dalším postupu. V případě nemožnosti plnit smlouvu z titulu vyšší moci neneseme odpovědnost za případně vzniklé škody.
JAKÁ MÁTE PRÁVA V SOUVISLOSTI S VADNÝM PLNĚNÍM?
Práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména pak občanským zákoníkem.
Odpovídáme za to, že naše produkty a služby nemají vady a že jsou poskytnuty ve shodě se smlouvou. Produkty a služby při poskytnutí nemají vady a jsou poskytnuty v souladu se smlouvou, když
- odpovídají popisu ve smlouvě (resp. v našem případě též popisu na Internetových stránkách),
- jsou poskytnuty v dohodnutém termínu a po dohodnutou dobu;
- jsou poskytnuty s náležitou odborností a péčí;
- jsou v souladu s požadavky právních předpisů.
Vzhledem k tomu, že naše produkty obsahují digitální obsah, odpovídáme za to, že digitální obsah
odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
- je vhodný k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jste souhlasili;
- je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k instalaci a s uživatelskou podporou, pokud je potřeba).
- je vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
- rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, zejména reklamou nebo označením;
- je poskytován s pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat;
- odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, který jsme vám případně zpřístupnili před uzavřením smlouvy.
Za výše uvedené poslední čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili na skutečnost, že se některá z vlastností digitálního obsahu liší a vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili.
Vezměte prosím na vědomí, že naše produkty či služby nemůžete reklamovat jen proto, že nenaplnily vaše subjektivní očekávání.Právo z vady vám zakládá taková vada, která se u soustavně poskytovaného Programu (s podporou i samostudium) projeví nebo vyskytne za trvání smlouvy, kdežto u jednorázově poskytnutého Kurzu či Webináře, která se na digitálním obsahu projeví v době tří let od jeho zpřístupnění. Co se týče vad Koučování, práva z vadného plnění vám náleží tehdy, pokud se vada vyskytla do šesti měsíců ode dne poskytnutí služby Koučování.
Naše produkty či služby prosím reklamujte bez zbytečného odkladu, kdy si vady všimnete, nejpozději však v zákonných lhůtách.
Pokud je produkt vadný, máte zejména právo na:
- bezplatnou nápravu;
- přiměřenou slevu z ceny produktu;
- případně na odstoupení od smlouvy, ale to jen tehdy, nejde-li vytknutou vadu odstranit.
JAK PŘI REKLAMACI POSTUPOVAT?
Pokud zjistíte jakoukoli vadu, reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady, a to e-mailem, či jinou písemnou formou. Vždy co nejpřesněji popište, v čem vadu služby spatřujete a co požadujete.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám vada byla oznámena a bylo uplatněno právo z vadného plnění.
Při uplatnění reklamace vám zašleme písemné potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu nejpozději do tří dnů ode dne uplatnění reklamace. Vadu pak odstraníme nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě (to neplatí pro reklamaci digitálního obsahu – tedy Programů, Kurzů, či Webinářů - kdy jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a jeho účelu). Jsme povinni vám poslat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace. Vezměte ale na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
MÁTE V SOUVISLOSTI S VYUŽÍVÁNÍM PRODUKTŮ NĚJAKÉ DALŠÍ POVINNOSTI?
V rámci zpřístupnění vešekerého obsahu (Kurzy, Webináře/Epizody a Členství) můžete přijít do kontaktu s jinými klienty a lektory či přednášejícími. Tito mohou sdílet určité důvěrné nebo citlivé informace. Jakékoli důvěrné nebo citlivé informace, které se dozvíte, nikomu nesdělujte a zachovejte o nich maximální mlčenlivost.
Naše produkty (Webináře/Epizody, Kurzy, Členství) si kupujete výhradně pro svou vlastní potřebu. Je tak striktně zakázáno, abyste tyto produkty šířili dál, případně s nimi jinak disponovali nad rámec vaší osobní potřeby. Jedná se totiž o autorská díla. Totéž platí pro jakékoli materiály, guidelines, e-booky a další materiály, které vám mohou být v souvislosti s našimi produkty poskytnuty. Jinými slovy, máte povinnost zakoupené produkty a jakékoli vám poskytnuté související materiály užívat jen pro svou vlastní potřebu a v žádném případě je nešířit a jinak s nimi nedisponovat nad rámec vaší osobní potřeby.
V případě porušení této povinnosti jste povinni nám zaplatit smluvní pokutu ve výši 50.000 Kč za každé jednotlivé porušení. Naše právo na náhradu škody tím není dotčeno.
ZVEŘEJŇUJEME JEN OVĚŘENÉ RECENZE
Klientům adresně zasíláme prosby o poskytnutí recenze, případně recenzní dotazník, v rámci toho zjišťujeme, zda byla jejich očekávání ohledně produktů či služeb naplněna, jak se cítí a jakých dosáhli výsledků. Tím pádem máme jistotu, že nám v reakcích přicházejí recenze jen od bývalých či stávajících klientů.
V případě, že svou zpětnou vazbu nebo recenzi poskytnete, máme právo tyto informace zveřejnit za účelem propagace našich produktů a služeb, s tím, že šetříme vaše práva a chráníme vaše osobní údaje. Pokud budete výslovně souhlasit, zveřejníme spolu s vaší recenzí i vaši fotku.
Recenze můžeme zveřejňovat na všech platformách, na nichž prezentujeme naše produkty a služby. Do recenzí nikdy nijak nezasahujeme (maximálně provádíme gramatické korektury). Tím, že následně recenze od klientů přebíráme a zveřejňujeme je sami, můžeme zaručit, že tyto recenze vždy pochází jen od našich klientů a jsou tak ověřené.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Protože v souvislosti s uzavřením a následně plněním smlouvy mezi námi dochází ke zpracování vašich osobních údajů, připravili jsem pro vás přehledné informace o podrobnostech zpracování osobních údajů. Zásady ochrany osobních údajů najdete zde.
MÁTE JAKOUKOLI STÍŽNOST?
Jakékoli stížnosti adresujte nám na náš kontaktní e-mail nebo je s námi proberte telefonicky. Na veškeré vaše výtky, připomínky nebo návrhy budeme reagovat bez zbytečného odkladu.
Případně se můžete obrátit na
Českou obchodní inspekci, regionální inspektorát pro
Středočeský kraj a Hl. m. Praha nebo
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.
CO KDYŽ MEZI NÁMI VZNIKNE SPOR?
V případě, že mezi námi dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1
nebo
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.
Tř. Karla IV. 430
500 02 Hradec Králové
Telefon: +420 495 215 266
Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů Sdružením českých spotřebitelů najdete
zde.
Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u mě poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
OSTATNÍ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Smlouvu můžeme změnit písemně dle naší vzájemné dohody, kdy požadavek písemnosti splní i e-mailová komunikace stran.
Pokud změníte jakékoli vaše osobní údaje, máte povinnost nám takovou změnu oznámit.
Pokud má vztah založený smlouvou mezinárodní prvek, řídí se smlouva mezi námi právem České republiky a spory z ní vyplývající budou rozhodovány věcně příslušným soudem místně určeným dle sídla naší společnosti. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitelů vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Nejsme vázáni žádnými kodexy chování.
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1.3.2025.